Geplaatst: 16-01-2010 17:04
[146028]Deze 190 werkt van de achterportieren de cv wel alleen lijkt het niet sterk genoeg te zijn.
De auto heeft aan echte kilometers nog maar 20.000 gelopen.
de gehele auto is nog in nieuwstaat.
Als je de bekleding er afhaalt dan werkt het nog niet, maar als je dan de stang naar het slot loskoppelt gaat het van zelf. Ik heb alle schanier punten met WD 40 ingespoten alles gemonteerd en het werkte.
Een dag later was het weer knudde. Je ziet het pinnetje bewegen en maar krijgt het niet verplaatst.
Het lijkt dan dat het niet sterk genoeg is. vacuum lek is uitgesloten, want het gaat super als je het stangetje dat het slot bedient loskoppelt.
Smeren met ander spul?