Auto gaat op noodsysteem

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.2 liter Diesel 230.000 km
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Fedor

Lid sinds: 28-08-2008

Geplaatst: 28-08-2008 10:03

Hallo,


Mij auto gaat regelmatig op noodsysteem, vooral wanneer ik moet stoppen gaat het lampje branden.Wanneer ik weer ga rijden gaat deze weer uit. Soms gaat het dagen goed, dan weer meerdere keren op een dag weer fout. Heb dit probleem al eerder gehad en de garage heeft een sensor vervangen. Later weer hetzelfde probleem nu een scheurtje in een vacueem slangetje. Sinds 2 weken opnieuw dezelfde problemen. Auto uit laten lezen en nieuwe software geinstalleers, volgens de garage opnieuw een vacueem probleem. Volgens de garage heb ik een verstuiver probleem maar dit weten ze niet helemaal zeker. Het lijkt erop dat het lampje alleen bij lage toeren gaat branden en op noodsysteem gaat. Auto een grote beurt gegeven en alle vacueem slangetjes schoongemaakt, maar helaas geen verbetering. De garage moet toch bij het uitlezen kunnen zien waar het probleem zit. Ik vind het jammer wanneer ik de verstuivers moet laten vervangen E 800,00 en dat het hier niet aan licht. Heeft iemand sugesties.


Ps levensgevaarlijk dit noodsysteem, als je op een kruizing staat en je moet oversteken, en je hebt niet in de gaten dat het lampje brand, de auto trek voor geen meter.


Fedor