Geplaatst: 24-01-2010 20:48
[146810]Onze Ka laat zich niet meer afsluiten.
Als ik aan de sleutel draai hoor je hem sluiten maar opent dan ook gelijk weer beide deuren.
Aan de rechter deur heb ik het zelfde probleem.
Ik kan hem dus helemaal niet meer afsluiten!
Het is een orgineel a fabriek deurvergrendelingsset Ford.
Heeft iemand een idee waar dit probleem zich kan voordoen of waar ik het moet gaan zoeken?
Vocht?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
John