Geplaatst: 30-01-2008 10:21
sind een paar dagen loopt de Master op 3 cilinders
hij heeft een flinke witte rook ontwikkeling
(onverbrande Diesel in uitlaatgas)
start wel direct en blijft ook nog lopen (zelfs als ie warm is)
wel bokt hij als ie stationair draait.
heb verstuivers gewisseld blijft het zelfde
ben bang dat het de brandstofpomp is aangezien hij steeds de zelfde verstuiver geen brandstof geeft.
of zie ik iets over het hoofd.
wat doet die Censor precies?
of verstopte brandstof fliter? maar slaat ie dan alleen 1 (en de zelfde cilinder over)
iemand een tip?
dank