Geplaatst: 03-02-2010 11:38
[147656]bij de dealer hebben ze vast gesteld dat de nokkenasversteller defect is.
is dit karwei goed te doen of word je er niet vrolijk van?? wat is ong. tijdsindicatie?? ik heb gehoord dat je er speciaal gereedschap voor nodig hebt is dit zo zo ja wat?
moet je de distributieriem v.v. hij ligt er nog geen jaar en 10.000km op.