Geplaatst: 20-01-2009 22:03
Sinds kort heb ik een andere blok erin liggen ( c3j)
Alles goed aangesloten en hij rijdt, maar nu het volgende
Tijdens rijden dan houdt me motor in, gas erbij dan is het weg en paar sec later is het weer terug. Soms tijdens stilstaan dan wil mijn motor nog weleens af slaan ( te lage toeren ). Ook wil hij af en toe heel moeilijk starten, beetje gas geven en slaat aan.
Ik heb al nieuwe bougies, bougie-kabels en verdeelkap gezet. Kan het zijn de injector, de onsteking of massakabel van de motor ( dat laatste ) zit niet goed vast.
Groeten