Geplaatst: 15-04-2009 9:45
Wij hebben een Honda cbr 600 f b.j. 1997 staan {motorfiets} met een geluid aan de distributie is dit als automonteur makkelijk zelf te doen?of is erspeciaal gereedschap voor nodig
Kan iemand mij daar informatie over geven.
b.v. dank
garage theo de jong www.garagetheodejong @ het net .nl