Geplaatst: 21-04-2009 21:36
Hallo,
Wij hebben een picasso lopen die af en toe niet aan wil slaan. Men neemt de auto bv 'smorgens, rijdt naar de winkel, laat auto soms 15-20 min staan, en dan start auto wel, maar wil soms niet aanslaan.
Geen foutcodes,geen meldingen op display van startblokkerings fout oid. Bobine blok en krukassensor vervangen. Helpt niet. Zit nou aan Bitron relais pomp/hoofd relais te denken of aan brandstofpomp die hapert ??? Ga misschien relais uitwisselen en proeflampje op pomp maken.
Iemand andere ervaringen/suggesties ????