Geplaatst: 02-05-2009 20:43
Je kunt inderdaad maar beter op zoek gaan naar een andere pomp.
Voor deze heb je ecu nodig, een stuurhoeksensor en nog een niveau sensor.
Dat is misschien nog allemaal te doen, maar de unit communiceert ook nog eens via de can-bus met onder andere de motor. En dat zie ik je niet nabouwen.