6 reacties
Lid sinds: 18-07-2008
Bijdragen: 14
Geplaatst: 21-02-2009 16:45
Heb alles doorgemeten met een multiemeter (Fluke)
Heb spanning tot aan de stekker
Vreemd dat het remlicht nog steeds niets doet ?????
Heeft er iemand toevallig een schema liggen
B.V.D. Huub