Geplaatst: 02-07-2009 22:45
Hallo,
- Doet de complete centrale deurvergrendeling het niet meer, of enkele deuren wel?
-Hoor je de deurmotoren nog werken of ligt het complete systeem plat?
-Verder, wanneer klikt het relais onder het dashboard; zomaar af en toe?