Geplaatst: 26-11-2009 19:35
Hey,
heb hier een C3 met een lek brandplaatje, nu zit de verstuiver v/d 4de cilinder onder een soort smurrie. Ik ga morgen het brandplkaatje vervangen met leidingen ed. Dat zal wel lukken, MAAR hoe kan ik die smurrie het best weg krijgen?