3 reacties
Lid sinds: 08-04-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 08-04-2008 21:44
Ik heb een trekhaak gemonteerd met een originele aansluitset 13-polig van Mercedes onder een W203 combi. Nu werkt echter deze aansluiting niet. Moet deze geactiveerd worden?