Geplaatst: 30-11-2009 16:39
hallo
wij hebben een corsa 1.7cdti lopen die slecht blijft lopen met koude motor
als de klant zijn auto start slaat die aan en valt vrijwel meteen weer uit alleen met koude motor
het is wel starten lopen maar dan meteen weer uit
gloeibougies al gecontroleerd en die zijn goed ook de bedrading is goed er brand geen motor lampje of wat voor andere storings code dan ook
heeft iemand hier ervaring mee??
alvast bedankt groet henri