Geplaatst: 03-12-2009 19:41
[142707]Hallo ,
De jeep heeft twee problemen :
1 Bij het rijden gaat nét voor de turbo aanspringt een iets meer ratelend motorgeluid komen en dan komen er meestal (grijze ? ) uitlaatpluimen uit de uitlaat . Je voelt dan ook het motorvermogen afnemen . Het is alsof er een dood moment is en dat de turbo een fractie te laat aanspringt , want bij een weinig gas bijgeven slaat deze wel aan en rijdt hij verder prima .
2 Zeer regelmatig houdt de snelheidsmeter en kilometerteller ermee op : naald op nul . Dit is vaak bij bepaalde snelheden maar toch variabel , en ik heb al eens gehad dat deze terug begon te werken als je de aanjager aanzette , en ook uitviel als je deze afzet .
Wie weet raad ?
Dank bij voorbaat
Groeten