Geplaatst: 18-04-2010 21:17
[153738]Hej ik pas een motor in een audi a4 cabriolet 2.5 tdi alleen heb deze motor er zelf niet uitgehaald dus zit nu met een probleem meet aansluiten van de vacuum leiding.
op het moment heb ik geen storingen maar heb geen turbodruk ook houd ik een leiding over.
Misschien dat iemand me kan helpen met een schema van de aansluiting van de vacuumleidingen?