Geplaatst: 20-04-2010 20:31
[153882]ik ben bezig met een espace de motor tikt erg stationiar en in de toeren tikt de motor ook het lijk net dat er geen olie druk is de oliedruk is goed( net klepstooters dat getikt )de klant heeft al 20.000 duizend km zo gereden ik heb wat over de nokkenasversteller gelezen dat dat ook kan doen nu is de vraag waar zit dat bij dit type motor de nokkenasversteller