Geplaatst: 20-04-2010 22:28
[153895]beste mensen,
heb een geluidje achter de krukas poelie,denk bij de ketting.
wie heeft dat vaker gehad,of weet wat het is
het lijkt wel een schurend geluid maar kan het niet echt plaatsen
heb verder nog niets losgehaald,alleen multiriem eraf gehaald en gestart
geluid nog hoorbaar.
groetjes peet