Geplaatst: 29-04-2010 12:43
[154404]Bij koud start draaid motor enkel sec goed en dan valt tweede cyl. uit.Als je de motor dan stil legt en je wacht enkele minuiten en je start opnieuw dan is hij normaal weer weg, zou zeggen als hij 40 graden heeft gaat hij weer mee.
Alle elementen uitgemeten,injector tweede cyl vervangen bobine 2 cyl vervangen,comp. motor alle maal tussen 8 en 8,5 druk bedrading nagezien,fout codes geen aanwezig, meet waarden blokken nagezien maar niet kunnen vergelijken met aangegeven waarden,temperatuur sensor vervangen,luchtmassa meter vervangen.
EN nu !!!!!!!!!
PS WEET IEMAND WAAR JE DE MEETWAADEN BLOKKEN WAARDEN KUNT HALEN VOLGENS TYPE WAGEN fabrieks waarden( niet meer via erwin)