Geplaatst: 01-05-2010 22:14
[154558]mijn multivan stottert bij stationaire tourental een klein beetje gas geven is het weg. Maar de motor trekt ook niet lekker. De nokas is vervangen voor 35000km terug met klepstotters. Ik heb de kabel al vervangen van de verstuivers en de verstuivers op tijd gezet maar er veranderd niets.
Wie kan mij nog helpen. De auto is al vaker uitgelezen maar geen fout meldingen.