Geplaatst: 21-04-2009 21:42
Hallo,
Bij ons een E46 die op willekeurige momenten in storing gaat. Foutcode 100 en 170 wordt dan uitgelezen. Kapotte luchtslang inlaatzijde vernieuwd, hielp niet. Toen gasklephuis compleet vernieuwd, uitgelezen en gereset en adapties gereset + ingeleerd. Probleem nog niet verholpen. Foutcode van Zelftest ECU niet goed en zelftest niet afgerond, interne storing gasklep e.d.
Komt kabelbreuk wel eens voor tussen ECU en gasklep??? Of gaat het brein wel eens kapot ??? Of hapert het hoofdrelais weleens ???
Suggesties/ervaringen zijn van harte welkom...