10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-03-2009 12:25
[124830]Deze auto blijft ook na vervanging pingelsensor de storingscode aangeven, bougies en bobines al vervangen. storingslampje gaat steeds weer aan, weet iemand iets?