Geplaatst: 19-03-2009 12:58
hallo
auto is binnen gekomen via transport. want auto slaat niet aan.
als je de auto op contact zet gaat het motorstorings lampje zwak knipperen lijkt wel tl buis. daarna blijft hij branden.
auto is ook niet meer uit telezen.kon ik vorige maand nog wel,toen was de auto hier ivm egr.
heeft iemand een schema zodat ik kan meten of de ecu wel spanning krijgt?
gr daan
update : computer los gemaakt en er zijn 3 weerstanden los gesmolten.
lijkt dus op kort sluiting ergens.