Geplaatst: 18-03-2009 18:28
Wie weet raad? , wij hadden een storing in een seat ibiza , de foutcode was onderbreking injectie 3e cilinder,
Na wat proberen kwamen we op de ECU die hebben we eruit gehad en teruggeplaatst en sindsdien blijft het brandstofrelais brommen. andere ECU geprobeerd blijft het zelfde .( hij start ook niet meer wat hij voorheen wel gewoon deed)
Heeft iemand dit ooit meegemaakt ??? en weet mischien ook een oplossing,
b.v.d