Geplaatst: 24-08-2008 21:26
kan niet uit je verhaal opmaken of je wel een techneut bent
je kunt beginnen met het reinigen van het gasklephuis en deze daarna opnieuw inleren
uitlezen van eventuele storingen en controleren van de parameters kan je ook op de goede weg helpen
je kunt kijken of er een vacuum lekkage is (event. dmv viergastest)
enz. succes gr paul