Lampje koeltemperatuur blijft branden

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Lupo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2010 18:42

[150109]Koelwater temperatuur lampje blijft branden, vooral na een koude start, terwijl er genoeg koelvloeistof in het tankje zat. Hebben we al eens eerder meegemaakt met deze auto een paar jaar terug en uiteindelijk opgelost door een nieuw expansievat te monteren.

Nu kwam ze weer met dezelfde klacht en ook nu zat er voldoende koelvloeistof in , maar bleef het lampje weer regelmatig branden. Soms na een rit, als de auto dan niet helemaal was afgekoeld bleef het lampje wel uit.

Nieuw expansievat biedt nu geen oplossing. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en nog een suggestie voor ons?