9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-03-2010 15:29
[150166]ik zit met olieverlies aan automaat aan een fiche/contact rechtsvoor aan de boite.
Iemand een tip?