Geplaatst: 04-03-2010 22:51
[150202]hey,
heb hier een transit die niet aanslaat, motor gaat goed rond. Uit gelezen met IDS, geeft alleen storing EGR klep, deze vernieuwt, motor slaat niet aan. Het lijkt als of hij 1 poot mist. aan de hand hiervan verstuivers gedemonteert en gekeken met een endescoop. Zit er in 1 zuiger een gat EN EEN barst. heeft iemand dit al voor gehad?