Slaat niet aan

8 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Transit connect
Onderwerp
Motorcode
2.0 TDCi
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-03-2010 22:51

[150202]hey,

heb hier een transit die niet aanslaat, motor gaat goed rond. Uit gelezen met IDS, geeft alleen storing EGR klep, deze vernieuwt, motor slaat niet aan. Het lijkt als of hij 1 poot mist. aan de hand hiervan verstuivers gedemonteert en gekeken met een endescoop. Zit er in 1 zuiger een gat EN EEN barst. heeft iemand dit al voor gehad?