bij wegrijden inhouden rookpluim,daarna geen problemen

2 reacties

Merk
Mazda
Model
6
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-10-2009 23:56

[140299]heb een mazda 6 met t probleem als ik wegrij houd deze in(weinig vermogen)en dan een rookpluim,daarna trekt ie als een kogel.

weet iemand wat?