2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-10-2009 23:56
[140299]heb een mazda 6 met t probleem als ik wegrij houd deze in(weinig vermogen)en dan een rookpluim,daarna trekt ie als een kogel.
weet iemand wat?