Geplaatst: 19-04-2010 20:43
Hallo,
Moet een alternator van een GTC vervangen. Iemand ervaring mee?
Hoe en langs waar haal ik hem er het beste uit??? Ik heb zo een vermoeden dat ik de motor aan 1 kant moet tillen....
Liever niet....
Iemand al gedaan??
Mvg, Mario