slecht stationaire lopen X-type 2.0 diesel

3 reacties

Merk
Jaguar
Model
X-type
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 diesel
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-03-2009 11:27

[125084]Ik heb een probleem met een X-type.

Loopt meestal als hij koud is soms goed en soms loopt hij als op 3 cil.

Hij rookt dan ook en ik hoor bij de motor een piep geluid met als of een klep bedient word of een veer.

Het EGR gebeuren heb ik al schoon gemaakt.

Klopt het dat deze motor ook in een Ford Transit ligt?

Alvast bedankt