Geplaatst: 23-03-2009 0:01
[125157]Trillingen in de transmissie bij het wegtrekken of terugschakelen (automaat).
Bij de dealer konden ze niet zeggen of het om de koppelomvormer ging.
Auto gaat het steeds erger doen, vooral bij het terugschakelen op de snelweg.
km stand c.a. 160.000, trilling lijkt bij de cardan te zitten, auto doet het zo wel in de s als in de w stand.
Alvast bedankt.