Geplaatst: 23-03-2009 21:20
[125217]hier hebben we een vectra binnen die af en toe na eens goed door rijden terug op stationair toerental komt begint te sputeren en stil valt bij het opnieuw starten draait hij direct terug normaal en is er geen probleem meer.
nu we hebben de wagen laten uitlezen en hij heeft een foutmelding aan van de egr klep en deze is maar een kleine 15000 km vervangen omdat hij dan constant een foutmelding er over melde met het gele motorblokje nu brand het motorblokje niet.
nu is men vraag kan bij opel die egr klep terug gecalibreert worden net zoals bij vw of is dit niet mogelijk bij opel?
alvast bedankt