Geplaatst: 27-03-2009 15:22
[125481]al een jaar heb ik een ESP BAS storing, volgens de dealer moet ik de rembekrachtiger (€ 750,- ) laten vernieuwen maar met de remmen is niets mis mee.. Ook de remlichtschakelaar al vervangen. maar niets help..
De ene dag bijna geen problemen en de volgende dag met de voet op de rem starten en huppake daar komt tie weer.
met draaiende motor ook mijn stuur van links daar rechts gedaan en dan weer het midden
De accu polen losgehaald en dit hielp voor 1 uur daarna weer piep......
rijksweg rijden niets aan de hand en dan moet ik afremmen en ook weer piep... storing..
wie kan me raad geven...
groetjes henk