Geplaatst: 27-03-2009 19:37
[125498]hallo nu weer een nieuw probleem met de vectra nu slaat hij af om de zoveel weken heb ik nu sneller stationair gezet maar ben nu bijna aan het einde van het schroefje weet dat dat niet de oplossing is heb gehoord dat het electronisch geregeld is zou het probleem daar zitten?
halo ik heb het schroefje verdraaid van de gaskabel dus carterontluchtingsgaatje opboren zal ik dit weekend doen en het schroefje terugdraaien tot de klep dicht is kan het dan zijn hij niet meer goed stationair loopt? en wat dan te doen?
alvast bedankt