Geplaatst: 07-05-2009 16:35
[128191]hallo
ik heb hier een fiat ducato staan waarvan de hoogte verstelling van de koplampen niet meer werkt.
heb ff gekeken . maar het enigste wat ik zie zijn 2 slangetje van de schakelaar en daar van 1 naar elke koplamp en voor de rest zit er niks aan vast of op .
mis ik iets of??? heb geen idee hoe dat systeem werkt .
hoop dat iemand me ff kan helpen
groetjes