Geplaatst: 07-02-2008 17:58
ik weet wel dat er een terugroepactie is geweest
op de 3 serie met orgineel xenon,
blijkt dat deze last hadden van storing die binnen kwam via
de diagnose bus ,
omdit tegen tegaan moest er een ontstoorde obd stekker behuizing
worden gemonteerd(afscherming + onstoor weerstand in het klepje)
mischien dat je hier iets mee kan