Geplaatst: 09-05-2009 19:59
[128329]hallo heeft iemand ervaring met het vervangen van het voorste draagarm rubber van de voorste draagarm
er zit namelijk een beetje spelling op
en zoon rubber zijn de kosten ook niet
dus tips zijn welkom
alvast bedankt
gr dirk