Geplaatst: 22-04-2010 22:31
[154027]Checkcontrol geeft aan dat er een lamp defect is. Maar dit gebeurt pas als men dimlicht aanzet deze auto heeft xexonverlichting. Twee nieuwe xexonlampen gemonteerd klacht blijft bestaan. Als men stadlicht aanzet geen probleem pas als men dimlicht aanzet alle lampen vervangen geen reslutaat. Lampen voor de tweede keer vervangen maar geen resultaat.