Geplaatst: 10-10-2008 20:58
Goedenavond heren !
Ik heb een Audi A3 1.8 en hij loopt heel onregelmatig stationair en als je optrekt stottert hij heel er onderin zijn toeren ! De ene keer wel de andere keer niet.
Ik heb de Bougie's , Bougiekabels en de Bobine al vervangen. Gasklephuis schoongemaakt en alle stekkers ingespoten , maar dit helpt helemaal niet !
Alvast bedankt ! Groeten Rik