4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-04-2010 12:18
[154352]Hallo,
Kan iemand me vertellen hoe ik een stuurhoeksensor aanleer met de VAG com?
Welke kanalen en waarden ik zou moeten ingeven en dergelijke.
Alvast bedankt