speelt de stand van het vliegwiel een rol ???

4 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-G
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.7 dti y17dt
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-02-2010 15:40

heb mijn vliegwiel verwijdert daar ik mijn oliekeerring van de krukas wou veranderen .

waar ik echter niet aan gedacht heb is om het vliegwiel af te tekenen . speelt dit een rol of niet , daar men spreekt over een krukaspositiesensor ipv een vliegwielsensor vermoed ik dat dit geen problemen geeft hoe het vliegwiel gemonteerd staat .

daar ik meestal met de vag groep werk weet ik dat je bij deze het vliegwiel niet kunt verkeert zetten , door de stand van de bouten .

hopende op reaktie

mvg