Geplaatst: 28-02-2010 15:40
heb mijn vliegwiel verwijdert daar ik mijn oliekeerring van de krukas wou veranderen .
waar ik echter niet aan gedacht heb is om het vliegwiel af te tekenen . speelt dit een rol of niet , daar men spreekt over een krukaspositiesensor ipv een vliegwielsensor vermoed ik dat dit geen problemen geeft hoe het vliegwiel gemonteerd staat .
daar ik meestal met de vag groep werk weet ik dat je bij deze het vliegwiel niet kunt verkeert zetten , door de stand van de bouten .
hopende op reaktie
mvg