Geplaatst: 02-03-2010 23:19
[150066]Hallo,
ik heb hier een Audi A3 van 2000 welke een zeer vreemd geluid maakt in het airco systeem. Vooral bij warm weer hoor je een zeer duidelijk geluid in het airco systeem wat eigenlijk echt uit leidingen in de auto lijkt te komen. Het is zeker niet de pomp of een snaar die geluid maakt want buiten de auto hoor je er eigenlijk niets van. Alleen binnen is het zeer goed hoorbaar. Zodra je de airco uit zet is het ook weg. Als het buiten wat kouder is word het geluid minder hard en is het niet meer zo storend.
Inmiddels is het systeem al een keer opnieuw gevuld en werkt het verder perfect.
Heeft er iemand raad?