Geplaatst: 03-03-2010 20:07
[150121]hoi,
heb hier n astra g die slaat af. onder het rijden begint deze auto te bokken, en daarna slaat hij af. ooit start hij meteen weer, en de andere keren pas na n paar minuten.
slaat ook geen foutcode's op
in januari heb ik al de computer laten reviseren achter op de pomp.
maar ben bang dat hij nu weer stuk is, of heeft iemand dit ook al ooit zo meegemaakt ?