Geplaatst: 12-05-2009 15:46
Wij hebben hier een astra met een foutcode P0400 Doorstroming Uitlaatgasrecirculatie te laag.
Wij hebben de EGR klep gereinigt en het inlaatspruitstuk maar probleem blijft.
Bij meten aan de stekker van de EGR blijkt dat er een spanning van 8,5 volt opstaat en na het
activeren van de klep met WOW (ons uitlees programma) blijft dit 8,5 volt
Mijn vermoeden is dat het probleem in de ECU zit.
Is er iemand die hier al een ervaring mee heeft gehad?
We horen het graag
Met vriendelijke groet
R.Kruijer