Geplaatst: 15-05-2009 23:05
[128718]Auto houdt ontzettend in met koude motor/smoort. LPG installatie is al afgekoppeld.
Tot ongeveer 60 graden motortemperatuur en dan is het probleemweg.
Geen storingen in motorcomputer.
Alle sensors werken goed en vernieuwd.
Distributie staat goed.
Gasklephuis verwisseld.
Wie heeft er nog een idee.