Geplaatst: 10-03-2010 21:58
[150717]Telkens waneer je afremt op de motor, waarbij het toerental rond 3000 komt gaat het lampje motorstoring branden, bij optrekken geen probleem en indien je rustiger afremt ook niet. kontakt af en terug starten probleem weg.
1 foutcode met omschrijving , inlaat lek , en dan nu:
1 slangen gecontroleerd,zowel van vacuum alsook druk
2 egr vervangen
3 swirlkleppen gecontroleerd
4 llm vervangen
5 druksensor inlaat vervangen
6 intercooler tussenuit gehaald, slangen rechtstreeks doorverbonden.
Kan het zijn dat de smoorklep mogelijk te goed afsluit, wanneer je vanuit een hoger toerental afremt door de hogere vacuum?
bij kort afremmen of vanuit een lager toerental geen probleem
graag julie mening
alvast bedankt
peter