Geplaatst: 28-05-2009 18:22
[129569]hallo,
ik heb hier een bmw 525d van 2005 die op 5 poten loopt.Ik krijg een foutcode van de 5de injecteur.heb de 5de met de 4de gewisseld en de fout blijft op de vijfde injector . Vervolgens de kabelboom gecontroleerd tussen injectors en computer en dit lijkt goed te zijn ?
Wie kent dit probleem? Mij lijkt het in de computer (stuurdoos) te zitten, hoe kan ik dit controleren?