Geplaatst: 13-08-2008 13:33
in de com 2000 zit de stuurhoek sensor.
als het een nwe exemplaar is moet deze wel worden gecalibreerd!
is het een gebruikt exemplaar dan moet ie eerst worden geDEcalibreert worden en daarna gecalibreerd worden.
moet wel m.b.v pps [peugeot] of citroen gereedsschap.
succes