Geplaatst: 17-03-2010 23:34
[151373]hoe demonteer je de spanner van een muti riem van deze types!
is voor mij misschien net even te lastig
ik hoop dat iemand mij kan helpen hij lekt er namelijk olie en de spanner zit helemaal scheef lijkt er op dat het alger er uit ligt ofzo
bvd